Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Kayıt Et | Giriş YapRSS Feed


Escort İlanları

 

 

Bayan Escort EDA

  • Liste: 25 Ağustos 2014 00:20
  • Bitiş Tarihi: Bu ilanın süresi bitti
Bayan Escort EDA - Görsel1Bayan Escort EDA - Görsel2

Açıklama

Merhaba beyler Ben Malatya Escort Bayan Eda ;

ADIM : EDA

TEL : 0541 xxx 68 xx

BOYUM : 1.73

KİLOM : 55

YAŞIM : 19

Görüşmelerimi kendime ait evimde ya da şehrin seçkin otellerinde gerçekleştiriyorum.Resimler tamamiyle

bana aittir.Anal ve kondomsuz ilişki kabul etmiyorum.Teklif edip , ısrarcı olup bu konuyla ilgili boşa vakit

harcamazsanız sevinirim.Saygın ve ne istediğinden emin olan beylerle görüşme kabul ediyorum.Randevu almak için

lütfen telefondan irtibata geçiniz

TELEFON : 0541 xxx 68 xx

İlan Referans ID: N/A

28861 toplam görüntüleme, 1 bugün

  

56 Yorum a/e “Bayan Escort EDA”

  1. Malatya daki kızlardan resmi ve bilgileri doğru olan tek kişi on numara kiz

  2. Malatya bôyle genç boyle bakimli ve boyle guzel bi bayan gormedi emin olun ister inanin ister inanmayin gordunuzmu anlarsiniz.

  3. On Numara kiz ben görünce çok şaşırdım ilk defa olumlu bi suprizle karşılaştım kaliteli temiz insanların tercih etmesi gereken bi bayan pişman olmayacaksiniz

  4. Resimleri kendine ait sahiden kendine ait ilk defa görüyorum boylesini

  5. Yok abi böyle bişey arkadaşlar haklı ben gördüm malatya da yok böyle bi kız pes dedim

  6. merhaba eda hanım. size bir türlü ulaşamadım. ya tlf kapalı yada çalıyor açmıyorsunuz.açmamayi gerektirecek bir sebep de olmadı. tlf bir açsanız görüşsek…

  7. Telefonuna ulaşılmıyor ki doğru olup olmadığını bilelim.

  8. tek kelime 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000 numara

  9. Bence bu kıza yorumda yazılanlar bile az

  10. Telefonu acmiyor ki

  11. Tamam hersey iyi guzelde kiz telefonu acmiyor

  12. telefon numaranısı verirmisiniz…..

  13. Bu kız yorumsuzzz

  14. Resimdeki sen isen bende Brad Pitt’im

  15. Kernekli sen görüştünmü bi kızla ?görüşmeden karar veriyorsun resimler ona ait ben gittim görüştüm bu sitede ilanlardan sadece gercek fotosu olan bu kız bütün bilgileri doğru Malatya’ya böyle güzeli gelmez bir daha hem misafirperverliği harika hemde kendisi burada boş boş yorum yapmayın gidin kendi gözünüzde görün o zaman laf cambazlıgı yapmış olmazsınız boş yere sadece şu kadar diyorum bu kız escort olmamış olsa hiç birimize bakacakk bi kız deil o derece güzel ben sadece ama sadece edayı öneriyorum

    • dostum resmini seç sag tıkla google cromdan ama orada resmi googleda arat var bak bakalım kimlerin sayfalarında o resimler her resim farklı yerden alınmış bende senini bu yazılarından şüpeliyim

    • Erkan kardeşim inşallah dediğin gibi çıkar. Bende isterim paramız boşa gitmesin.

  16. O zaman madem şüphelisin git ve gör burada ne söylesem boş beğenmezsen geri dönersin zor deil ya herkes para veriyo beğenmezsen kalmazsın ama beğeniceğin %100

  17. erkan…dostum sen neye göre konuşuyorsun. 20 gündür eda ya ulaşmaya çalışıyorum. ya tlf kapalı ya çalıyor ama tlf açmıyor.yoksa sen eda nin reklamcı si misin. o zaman sen görüşüyorsan ona söyle arayan tlf baksın. bizde işini güzel yapıyor mu resim kendisinin mi ve diyer övgüler doğru mu bilelim. yoksa sallama oluyor…. vesselam…. bu yoruma senin yerinde olsam cevap veririm eda da dahil… bekliyorum… hadi….

  18. ama telefonlarına cevap vermiyosunuz ki görüşelim nasıl olucak acaba?

  19. merhaba eda hanım. telefonunuzu gönderirseniz sevinirim

  20. numaran yokki yolla görüşelim ilhan

  21. Vaay benimki geri gelmiş bütün kızlara gittim eda yi tek geçerim başka laf diyemem

  22. Telefon hep kapalı

  23. telefon hep kapalı, hangi saatlerde açıyor telefonu yazarsanız seviniriz

  24. Merhaba volkan netten çok kişi ile görüşme digim için tlf kapalı oluyor istersen burdan numaranın sonunu gönderir sen dikkat edip bakabilirim

  25. 88 sonu edaaaa ahh edaaa

  26. 0846

  27. e

  28. Eda mrb mail ile cevap verebilirmisin ? Tşklr. En kısa zamanda görüşebilirmiyiz ?

  29. Eda hanim numaranizi verirmisiniz gorusmek isterim sizle lutfen

  30. turabi kaya on 07 Aralık 2014 @ 23:44

    Bende isterim bende 🙂 eda goruselim mi nolur yaa

  31. aşkıııım 🙂

  32. eda hanım numaranızı mailime atar mısın görüşmek istiyorum.

  33. 2 gunlugune is icin Malatyadayim.Mailimden ulasirsan yarin gorusmek isterim.

  34. slm eda seninle tanışmak isterim tel no mail atarmisin

  35. Numaranı verirmisin

  36. eda hanim ltfen sizinle gürüşmek istiyom

  37. eda hanim ben mehmet kaya ltfn tlf nonuzu ala biirmiyim gürüşmek istiyom

  38. ben onca zamandan sonra ilk defa dün görüştüm ve bügünde tekrar gittim aldığı parayı sonına kadar hak eden çok tatlı ve güzel tek kız.

  39. Edacığım telefonu açarsan bana bir çağrı ver

  40. komşu komşu on 21 Ocak 2015 @ 19:07

    Telefonun neden kapalı açarsan bana Bi çağrı ver cnm

  41. Iyide resimlerden daha güzel

  42. mrb eda maile cevap yazarmısın lütfen !!! teli aradım başkası çıkıyor ??

  43. Arkadaşlar eda Bıraktı escortlugu yapmıyor

  44. Neden ki.se yok

  45. numara verir misin

  46. Eray edayla görüşüyor musun kendisi nerede biliyor musun

Yorum Yaz

Bu ilana başvurmak için formu doldurarak yayıncıyla iletişime geçiniz.